Monday 8 June 2015

Purse tree

A purse tree is a magical plant which I use to grow all my purses on :-)

Last week it produced two zipper pouches in silver faux leather, a present for two birthday girls we had dinner with on Saturday. There is a similar purse available in my shop at the moment so have a look while I go and water my purse tree!



V mojem vrtu raste posebno drevo, na katerem poganjajo torbice :-) Prejšnji teden sem pobrala dve puščici iz srebrnega umetnega usnja na zadrgo, darilci za dve slavljenki sobotnega rojstnega dne. Podobna puščica je trenutno na voljo tudi v moji trgovini - medtem, ko si jo pogledate, grem jaz zalit moje drevesce!

1 comment:

  1. Lovely and very special Damjana - even elegant! :-)

    ReplyDelete

Loddelina designs - since 2001

Related Posts with Thumbnails